Sanan ja rukouksen ilta

Sanan ja rukouksen ilta keskiviikkoisin

klo 18

Lauletaan yhdessä

Tilaisuudessa lauletaan ja ylistetään yhdessä Herran hyvyydestä  Seurakunnassamme on hengellisen musiikin "karaoke" - ohjelma, joten laulujen sanat heijastetaan valkokankaalle. Säestäjien ollessa paikalla, voimme laulaa esimerkiksi Viisikielisen lauluja.

Sanan opetus

Sanan opetus ja julistus perustuvat Raamattuun. Puhujat ovat pääasiassa seurakuntamme vastuunkantajia. Noin kerran kuukaudessa kutsumme puhujan myös muista kristillisistä seurakunnista.

Henkilökohtainen todistus

Jokaisella tilaisuuteen osallistujalla on mahdollisuus kertoa seurakunnalle omakohtaisesta kokemuksestaan elävästä Jeesuksesta Kristuksesta.

Rukoillaan

Tilaisuudessa rukoillaan yhdessä. Voit tuoda rukousaiheen joko sanomalla sen ääneen tai kirjoittamalla sen paikanpäällä tai kotisivuilla.

Tilaisuudessa on mahdollisuus myös henkilökohtaiseen rukouspalveluun.

Lahjoitukset

Tilaisuudessa kerätään vapaaehtoinen kolehti seurakunnan työhön. Lahjoitusten avulla maksamme esim. tilavuokran ja sähköt.